søndag 3. april 2011

Meningsmåling om koalabjørner

Jeg har nå laget enda en viktig meningsmåling som tar for seg spørsmål jeg syns alle burde stille seg selv en gang i blant. Denne gangen handler det om koalabjørner. Du vet, de her:


som ikke må forveksles med denne:

eller denne:

men som altså ser slik ut:

Jeg kommer til å skrive et innlegg om hva jeg selv syns om koalabjørnene, men først vil jeg sjekke hva dere syns. Jeg har satt opp de mest sannsynlige alternativene jeg kunne komme på, sånn at det ikke skulle bli altfor vanskelig å velge. Og husk at selv om kanskje alle vennene dine har koalabjørn som yndlingsdyr, og går i koalaklær hver dag, og skulle ønske de bodde i trær og sier "åååååå" hver gang de ser bebiversjonen av koala, burde du stemme på det du helt ærlig mener og ikke gi etter for presset! Dette skal være en sannferdig, opprivende og banebrytende meningsmåling! Ærlighet og koalaer går hånd i pote. Om du lyver når du trykker får du støt.

hadea

2 kommentarer:

  1. Kan ikke du skrive et innlegg om han slangeaktige fyren med grønt hår? Ble litt interessert i han altså. Hvem er han? Hvor bor han? Hvorfor har han tenner under haka?!
    Hilsen _OST

    SvarSlett
  2. Ditt ønske er registrert og vil mest sannsynlig resultere i noe rart noe!

    SvarSlett