søndag 1. november 2009

God kveld

Dette første innlegget skal være viet til flere av de underlige skapningene som finnes her i verden. Noen av dem får til og med litt for lite oppmerksomhet i forhold til hvor flotte de er. Jeg kan gi noen eksempel.

Den vakre, grasiøse og tandre tapiren


Rimelig kul. Tapirer kommuniserer forresten på veldig fine måter. De bruker plystring, snorking og tissing for å holde kontakten med hverandre. Veldig bra!
Her er en liten en


Men dette er bare ett eksempel! Det finnes mange flere flotte små dyr som poserer meget bra på bilder. Bare sjekk han her


Pinnsvin er veldig fine, og de er ekstra fine når de drikker melk fra en skål. Eller når de krøller seg litt, men ikke helt, sammen i hånda di og blir klødd på magen. Det er fint. MEN, jeg har faktisk hørt at de stinker skikkelig! Vet ikke helt om dette er sant, men jeg har mange veldig kule venner som stinker, så jeg ville nok akseptert det uansett!

Jeg må inrømme at et av mine favorittdyr fortsatt er katt. Jeg skulle ofte ønske jeg kunne hatt en selv, men det blir nok litt vanskelig. Tenk å kose med han her!


Det ser jo også veldig fint ut å være katt! Særlig når de ligger på dyner, og når de maler og blir klødd bak øret eller på magen. Mjau

Så, nesten helt til slutt har jeg et spørsmål. Er det noen som kan fortelle meg hva dette er for noe? Han er veldig stilig i hvertfall. Også ser det så koselig ut å
kunne boltre seg i noens hånd!




Håper dette første innlegget falt i smak! Det kommer mer, og det kommer til å ligne en del på dette, oog på andre ting! :)

7 kommentarer:

  1. hurra! jeg stemmer ja til alt

    SvarSlett
  2. Det siste bildet ser ut som en kengrubaby, eller en dverggrisbaby. Alle dyrene falt i smak. Spessielt zebratapiren!

    SvarSlett
  3. En DVERGGRISBEBI! Haha, den må jo ha alt av universets godhet dytta inn i kroppen, den!

    SvarSlett
  4. Tapirer er nydelige!

    Andy

    SvarSlett
  5. Er det virkelig deg, Maurland? Hjertet mitt smelter.
    Dette må være tidenes blogg. MERE!

    SvarSlett
  6. Jeg synes Anne er det rareste dyret - du må nesten skrive om henne :)

    SvarSlett